Назад

Често задавани въпроси

Отговорете на всички ваши въпроси

Покупки и възстановяване на суми

Понякога плащането може да отнеме повече от един работен ден. Ако състоянието на поръчката ви не се промени в рамките на два дена, моля свържете се с нас.
Опциите за възстановяване на суми са описани в секцията "Правила и условия" по време на създаването на поръчката. Ако не можете да намерите този раздел, моля свържете се с нас.
Ако искате да осребрите талон, моля, свържете се с нас.

Курсове

За да промените името на профила си, трябва да се свържете с нас.
Трябва да се свържете с нас, за да прекратите абонамента си за E.H.U. имейли.
Отидете на Профил-->Настройки-->Промяна на парола
Липсва мобилна покупка
Ако сте закупили курс, е възможно курсът да не е бил регистриран в профила ви. Моля, да ни изпратите платежното от транзакцията на office@ehu.bg Няколко електронни пощенски акаунта
Ако използвате няколко електронни пощи или имате профил във Facebook или Google, опитайте да влезете с асоциираните имейл адреси.

Не намерихте отговор?